onsdag 28 november 2012

Mer energi och en katt

Igår blev det träning för första gången på över 1 vecka eftersom jag varit sjuk. Jäklar så kul och skönt det va! Jag har känt mig så seg och deppig de sista dagarna och det kändes inte som det bara berodde på att jag var sjuk .. Fick mycket mer energi efter träningen. Jag hoppade typ runt överallt när jag kom hem (efter jag ätit för annars är jag för jäklig ..) Det är konstigt att man kan få energi av att göra av med energi?

Det straffade dock sig att jag (tydligen) tränade för tidigt .. Hostade hela jäkla natten. Tror dock det var värt det för är mycket gladare nu!

Jag firade att jag lämnat in alla mina fotouppgifter idag med att redigera två bilder på min katt så här kommer dem.

Piraten .. 


Posar snyggt mot fönstret jaa. Duktig katt jag har ibland (dock inte i morse när hon hoppade upp på bordet och tryckte nosen i mina mackor .. bara att slänga .. )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar