torsdag 13 december 2012

Dagens att göra

Idag har jag i alla fall planerat att göra en himla massa. Då jag varit sjuk har jag inte orkat med mycket så det har varit skittråkigt. Jag är fortfarande sjuk men nu jäklar vill jag göra några små saker i alla fall!

Jag tänkte börja med att ladda upp några bilder från dag 2 från semestern till er. Sedan tänkte jag äta en god frukost med varm choklad (yay!) för det är så jäääkla kallt ute! Till frukosten blir det givetvis julkalendern! Haha måste alltid se den och framför allt i år när det är Greveholm!

Dagen till ära måååste jag ju även göra en luciabild! Egentligen hade jag velat fota en luciabild men det är jobbigare när man är sjuk och så hade det blivit bäst ute vilket blir väldigt kallt .. Tror det blir en i Illustrator men hoppas de duger det med! Eftersom detta är en fotoblogg så känns det hela tiden som något dåligt att lägga upp illustrerade bilder men jag tycker det är jätteroligt och jag hoppas ni gör det med. Det känns även som jag "gör det lätt för mig" genom att rita. Då behöver man inte utgå från något som finns och göra om det efter sin bild i huvudet, det är "bara" att rita ..  Jag kan dock upplysa er om att Illustrator inte är det lättaste programmet .. Haha nu babblar jag för mig själv!

Jajaaa efter bilden ska jag försöka jobba lite med min fotokurs också. Såå det var väl mina små planer.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar