tisdag 18 december 2012

Ibland blir det så




Bilden ovan gjorde jag förra veckan. Känner ni igen er? Ibland försöker man göra rätt men så blir det ändå fel. Det är precis som något hände på vägen. Din hjärna kanske gav dig felaktig information? Du kanske har en liten gubbe som sitter i ditt huvud och bara försöker jävlas bara för att liksom? Njaa nästan .. Han sitter förmodligen på din axel och låtsas vara ängel. Jaaa .. ibland är det inte så lätt ..  

Nedan kommer två inzoomningar av bilden. 



Förstod ni bilden? Det första min pappa sa va "Eeeh, jag fattar inte ..? Har han stulit ett hjärta?" Han syftade på den ondas händer .. De är ju röda för att han har röd hudfärg och han håller dem så för att han ska se snäll ut som änglen .. Daaah!? Haha, det är kanske inte alltid lätt för andra att förstå när man själv fick idén och har suttit och ritat den .. Jaja, jag tyckte i alla fall att den blev lite rolig. 

Förresten så har jag sett att mina illustrerade bilder ser lite suddiga ut, inte kul .. Klickar ni på dem så de blir större så försvinner tydligen det suddiga så testa gärna det. 

2 kommentarer: