söndag 9 december 2012

Min undervattenskamera

När jag fyllde år så fick jag bland annat en undervattenskamera. Jag använde den lite i somras men inte jättemycket för det blev inte så bra bilder i havet. Jag läste dock någon stans att man ska ha blixten på under vattnet så  när jag använde den blev det bättre. Jag hade med kameran på semestern och testade i poolen där det är ljusare och klarare och då blev det faktiskt bra tycker jag.

I mitt fall då jag bara tycker det är skithäftigt att kunna fota under vattnet och testa massa knäppa poser så dög den väldigt bra. Den heter Olympus Tough TG-610. Den är vattensäker på 5m djup och stötsäker på 1,5 m sen är det fryssäker med och lite sånt men mer om det kan ni läsa här om ni vill.

TG-610, Olympus, STYLUS
TG-610, Olympus, STYLUS
Bilderna är tagna från Olympus hemsida. 


Denna bild tog Robin på mig med min kamera när jag dök med tuber i poolen. Hade typ denna konstiga simpose på alla bilder när jag simmade? Haha .. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar