onsdag 19 december 2012

Thai

Jag fotade till min sista inlämningsuppgift till fotokursen för några veckor sedan. Detta gjorde jag på "thai-boxningen" jag går på (en kompis som har passet). Hon glömde att fråga de andra om jag fick lägga ut bilderna här men jag hoppas att det är okej. Bilderna nedan var de sex bilder jag använde till mitt bildreportage och det var i samma ordning jag använde dem.

Det jag ville att bildserien skulle "förmedla": (citat från min inlämningsuppgift): "Budskapet med min bildserie är att visa alla sidor hos min favoritträning. Alla människor är välkomna, unga, gamla, nybörjare, proffs och nyblivna eller rutinerade motionärer. Det är hård träning med strikta regler men det är även väldigt roligt och ingen ser ner på en annan."  

Detaljbild 

Översiktsbild 







Jag kanske lägger ut fler bilder en annan dag från passet.

Förresten så klarade jag uppgiften och är nu helt godkänd i kursen, wiie! Har bara en halv lektion kvar att titta igenom som inte ingår till något prov eller någon uppgift.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar