fredag 18 januari 2013

Drömmen

Asså shiiit så galet (Glad? Exalterad? .. Finner inget ord för det .. ) jag är nu! Det var så himla kul att göra min hemliga bild (den kommer kanske upp om några veckor för den är till någon .. ). Det är så sjukt kul att rita i Illustrator så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Min dröm skulle vara att få jobba med något som innefattar att rita illustrationer och något med fotografering eller redigering!

Det skulle vara helt fantastiskt att jobba med något som jag verkligen älskar. Tänk att få längta till jobbet och vara så inne i det så timmarna bara flyger iväg? Så är det när jag sitter och ritar i Illustrator eller redigerar någon bild i Photoshop hemma. Jag kan sitta sjukt många timmar i sträck utan att äta eller knappt sträcka på mig. Jag släpper inte arbetet för en sekund.

Det är svårt att beskriva hur hyper och överexalterad jag blir vid vissa tillfällen så denna bild som jag lagt upp tidigare beskriver nog det bäst. 


Nu ska jag äta frukost eftersom jag suttit och ritat ("fortsättningen") på min hemliga bild sedan 8 i morse .. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar