onsdag 16 januari 2013

Foton

Som ni kanske märkt så har jag inte fotat så mycket på sista tiden. Jag har väl tappat inspirationen lite .. Fast jag är nästan helt säker på att jag gjort det de andra åren med så här på vintern. Allt är grått och trist, inga blommor, småkryp eller blad, det blir mörkt fort, fingrarna fryser till is eftersom det inte går att fota med vantar (finns det fotovantar?) och om man väl hittat något att fota så vill man helst inte lägga sig ner för att få en intressant vinkel eftersom man då antingen fryser ihjäl och blir blöt i snön eller blir asblöt och lerig. Jag kan inte heller använda mina smarta fotokläder (gamla regnkläder) för då fryser man ju ihjäl!

Eftersom jag fotar så lite för tillfället så har jag nu lagt till två "sidor" som ni kan se på bilden nedan. Dessa sidor tar er till delar av min förra blogg (som har med bilder från när det inte va vinter och trist .. ) Det är lite trist att inte ha ett enda vettigt foto på sin fotoblogg så detta fick bli den tillfälliga lösningen.

Under resten av denna tråkiga period kommer jag förmodligen fortsätta med mina illustrationer som inte är beroende av något annat än just mig och mina tankar, perfekt. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar