lördag 5 januari 2013

Gamla redigerade bilder

Jag har suttit och kollat igenom lite gamla bilder och även min gamla blogg (den är LÅST, haha). Jag hittade lite roliga och finurliga bilder som jag tänkte dela med mig av här. Jag kallar bilder som är mycket redigerade eller vad man ska säga för "Trixade bilder" förresten.

Jag gjorde ganska mycket bilder där man klonar och så. Det är så himla roligt, borde göra det mer.

Tvättmonstret: Kommer ihåg att jag fotade hålet på mina söndriga jeans och använde som "läskig mun" på monstret. 

 En header jag fotade på min födelsedag en gång, haha kan liknas vid den jag har nu. 
 Jag kommer ihåg att jag gjorde denna bild för att visa hur det ser ut när jag inte kan sova en varm dag. Jag hoppar omkring i hela sängen och så försöker jag få kyla av väggen, haha .. 
 En bild för att visa mina olika sidor .. 
 Haha, denna bild gjorde jag för att visa hur extremt mycket jag störde mig på ljudet av när någon borstade tänderna .. 

Denna bild har ni kanske sett innan men jag visar den igen ändå. Det var en bild av min hand som håller i en tomat. Fotade bara lite bilder och sedan kom jag på att jag kunde klä om handen till en "väx/träd-hand" typ. Detta var då jag upptäckte det här med blandningslägen (ni vet när man ändrar i menyn till t.ex. Soft light, Screen, Overlay osv.) 

Bilderna är som sagt för några år sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar