torsdag 31 januari 2013

Han med att rita

Det blev lite ritande igår i alla fall. Uppgiften jag hade att göra tog inte så lång tid. Det är bara det att när en idé helt plötsligt poppar upp i mitt huvud så vill jag rita den med en gång eftersom jag blir så exalterad (haha). Det är inte så bra om jag väntar med en idé med för då börjar jag tänka för mycket på den och så tänker jag tillslut att "Shiit men det kan jag ju inte rita! Nemen uch så konstiga tankar jag får! Alla kommer tänka att jag är dum i huvudet eller jättekonstig om jag ritar den .." Jaa ni ser ju själva .. Det kan vara bra med mycket tankar ibland för då kommer jag ofta på massor av idéer men sen kan även tankarna trycka tillbaka mig.

Jaja jag försöker rita på eftersom jag tycker att det är så himla kul! Alla behöver ju inte förstå varje bild eller tycka den är bra .. Har jag ett behov av att få ut en känsla så har jag ju fått det även om inte alla andra förstår.

Här kommer i alla fall bilden. Den tog ca 6 h att rita.

Klicka som vanligt för större bild. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar