måndag 21 januari 2013

Kursstart

Idag börjar mina kurser, wiie! Eller det var i alla fall vad jag trodde .. Kursen jag ska gå från Halmstads högskola (dock på distans) börjar tydligen nästa måndag. Idag kom bara ett brev med information. Jaja, bättre att börja med en kurs så det blir en liten mjukstart. Kursen från Halmstad heter Grafisk produktion för er som är nyfikna.

Den andra kursen jag ska gå, som jag precis börjat med, heter Digital bildbehandling och det är samma person som håller i denna som min förra fotokurs. Se mer om denna kurs här. Hittills kan jag i alla fall varmt rekommendera deras fotokurs (Fotografi - Visuell kommunikation) som jag gick klart för någon månad sedan, läs mer om den här. Båda kurserna är distanskurser.

Nu får jag fortsätta. Är riktigt taggat för att gå denna kurs.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar