tisdag 8 januari 2013

Portfolio

För några månader sedan snackade jag om att jag höll på att göra en egen hemsida i Flash som skulle bli som min "portfolio". Den är klar och så men tyvärr har jag inte riktigt kunskapen hur man lägger upp den. Jag vill inte heller betala för att ha den uppe eftersom inte så många skulle vara inne där och titta mer än om någon är nyfiken på vad jag tar för typ av bilder, lite onödigt att betala massa då innan man vet hur det kommer vara. Dessutom vet jag inte om hemsidan skulle fungera som jag tänkt mig, min andra hemsida bara ju haha ..

Jag tänkte i alla fall bjuda på en bild från hemsidan. Hela sidan syns inte eftersom man lägger till så man kan "scrolla ner" precis innan man lägger upp hemsidan (och dit har jag inte kommit ännu).

Så här ser det ut under fliken Portfolio. Det "softade" försvinner på bilderna när man håller musen över och varje bild symboliserar en kategori. Ett bildspel dyker upp då man valt kategorin. 

Hemsidan är gjord i Flash och ritad mestadels i Illustrator. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar