tisdag 19 februari 2013

Drippeli dropp ger mönster

Igår morse när jag kom hem (sov hos min pojkvän) fick jag syn på massa fina droppar i buskarna vid vårt hus. Jag var så sjukt hungrig så jag blev irriterad av minsta lilla sak och då menar jag verkligen lilla sak! Eftersom vädret har blivit lite väl tjötigt nu så får jag sällan fotoinspration så jag var ju tvungen att passa på nu när jag väl hittade något fint, haha ..

Yr i huvudet av hunger gick jag ändå ut och fotade en liten stund. Många bilder blev suddiga eftersom jag hela tiden blev irriterad på min yrsel och mitt objektiv men några fina blev det i alla fall. 

Jag gillar när det blir lite härliga mönster av bilderna. 




Gillar du den svartvita effekten bilden har? Kika då in här och se hur man gör. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar