onsdag 27 februari 2013

Irriterande runda

Är så himlaaaa irriterad! Såg att det va massa frost på vägen hem i morse och det var jättefint ljus. Perfekt dag för makro och självporträtt med andra ord. Jag fick springa in och fixa mig och som vanligt när man stressar och inte har ätit någon frukost så jäklas precis allt.

Väl ute (utan mat i magen) så hade jag problem med de 1000 tunga sakerna jag var tvungen att släpa med mig. Ni kanske kan tänka er hur himla kallt ett nej TVÅ metallstativ är att fälla upp sedan? Det ena stativet skulle jag ha för att ställa in skärpan på. Sedan skulle jag fota mig själv utan min varma jacka så jag höll på att frysa ihjäl ..

DESSUTOM kom det typ 1 miljard små pensionärer och mammalediga små mammor med sina små småbarn .. Aaaaah! Det är ju sjukt pinsamt att stå och fota sig själv när andra går förbi .. Så går de så himlaaaa långsamt och rofyllt och bara strosar runt och njuuuuuter av tillvaron! Missförstå mig inte nu. Det jag skulle förmodligen gjort samma sak om jag var i deras "sits" men det är så himla typiskt bara. Ni har säkert, precis som jag, råkat ut för en massa otroooligt myssega människor som går och släpar fötterna efter sig och de befinner sig ALLTID framför just dig som är superstressad. Ungefär så va det för mig idag ..

Känner att jag borde äta nu .. Haha ..



Två mobilbilder från idag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar