söndag 24 februari 2013

Självförtroende

Jag har glömt att lägga upp en bild jag ritade klart för ett tag sedan så tänkte lägga upp den nu. Jag tycker det är väldigt svårt att själv tänka att jag är bra på något eller bättre än någon annan. Det känns mer säkert att tänka att jag är kass för då kan ingen trycka ner mig eftersom jag redan är på botten liksom .. Självklart går det där upp och ner men jag ville göra en liten "boost-bild" till mig själv och alla andra grymma personer där ute! 

Det känns faktiskt lite jobbigt att lägga upp denna bilden och det var det att göra den också faktiskt .. Jag får helt enkelt öva på att säga att jag själv är bra. 

Jag har varit emot Instagram länge .. lite konstigt med tanke på att jag älskar bilder och så men jag ska alltid vara emot allt i början och sedan bli totalfast, haha .. Skaffade det för en vecka sedan (typ sist i världen). Vill ni se denna bild igen eller lite andra bilder som jag inte har lagt upp här så får ni gärna följa mig! @mariagerdle 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar