onsdag 6 mars 2013

Exalterad

Ååh jag är såååå exalterad för tillfället! På väg till bussen för en stund sedan kom jag på TVÅ superintressanta illustrationsidéer! Dessutom var vädret på topp. Det va eller ja .. är riktig vårkänsla i luften och jag riktigt njöt. Ibland "luktar" luften liksom på ett speciellt sätt också. Har ni tänkt på det? Så nu i morse var varje andetag liksom en njutning. Snön/isen utanför vårt hus glittrade även så där supervackert så man bara ryser.

Jag tänkte nog sätta igång på direkten med en av mina idéer. Jag kan inte hålla mig! Det svåra är bara nu att få idén på "pappret" lika bra som jag föreställt mig i huvudet. Att ha en perfekt bild i huvudet kan vara lite lurigt. Försöker tänka på hur en viss del av bilden ser ut i huvudet och rita av den så försvinner den genast. Man får helt enkelt vara lite listig. Jag får se om jag reder ut det helt enkelt.




Ledtråd: Man kan nästan säga att min ena idé har med dessa bilder att göra .. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar