tisdag 5 mars 2013

Gammal fotografering

Ååh jag kom att tänka på denna fotografering jag gjorde 2011, haha! Det är ju himla kul att göra såna bilder .. Borde göra sånt mer! För några år sedan gjorde jag sånt hela tiden ju!


Jag skrev alltid "extra bokstäver" (typ: Heeeej jag är så glaaaad!) så jag gjorde en fotografering om det. 



Rymmer .. 

Nedan kommer lite behind the scenes.

 Anna (min syster) sminkar mig lite mer "brottsligt".  

 En ofixad bild tror jag. Jag använde mig av ett vitt lakan som jag klämde fast i dörren bakom mig och tejpade sedan kanterna med maskeringstejp. Detta för att jag lättare skulle kunna klippa bort bakgrunden i Photoshop. Boken höll jag i handen för att sedan kunna klippa in "brickan" jag håller i bild 1. 

Blir nästan lite sur på mig själv när jag tittar tillbaka på gamla bilder. Det känns som jag var lite mer "finurlig" då. Det får bli ändring på det helt enkelt, ska bli kul!

Kommer förresten ihåg att mamma blev lite orolig när jag la ut dessa bilder på min gamla blogg. Hon trodde att någon kanske kunde tro att jag suttit inne på riktigt, haha! Så bra är jag inte på Photoshop .. Röker gör jag dessutom inte heller ..  







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar