torsdag 18 april 2013

Familjefotografering på stranden, del 1

Hej på er!
I söndag var jag och fotade ännu en härlig familj! Vi var på stranden och just denna dag var det lite varmare väder så det var perfekt eftersom alla slapp att ha stora knepiga jackor på sig. Jag har inte riktigt fotat en familj på detta sett innan. Jag har mer bara sprungit efter och fotat naturliga bilder. Denna gång skulle jag ta en del bilder där alla var samlade men inte göra det stelt och uppställt så det blev en utmaning för mig.

Jag gillar hur resultatet blev. Allt behöver inte vara så himla stelt och uppställt tycker jag. Det kan vara någon som blundar, någon som inte riktigt hänger med, gör en rolig min osv. Det är naturligt och jag tycker sådana bilder passar en lycklig och glad barnfamilj!

Klicka som vanligt för att få upp ett litet bildspel av bilderna i bättre kvalité. 
















Håll utkik efter del två som kommer upp senare idag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar