onsdag 10 april 2013

Resultat av uppdrag lekplats

I går kväll blev jag klar med redigeringen av bilderna som jag fotade på lekplatsen i söndags. Idag har bilderna överlämnats och jag fick godkännande om att jag fick lägga upp dem här så det tänkte jag göra. Jag ska dock inte lägga upp alla, haha .. Det blev en himla massa bilder de fick så jag tänkte välja ut mina favoriter av dem och lägga upp här. Vad jag fått höra blev de jättenöjda med bilderna så jag är glad!

Klicka som vanligt för större bild .. eller i detta fall blir de inte större direkt men kvalitén är i alla fall mycket bättre i "bildspelet". 








Tack Stina för jag fick fota dina härliga barn! 

Jag tänkte lägga upp ett par till i ett senare inlägg eftersom det blev så många härliga bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar