onsdag 22 maj 2013

Fotodag

Ojojoj idag har heela min dag handlat om fotografering! I morse kastade jag mig ut i regnet och fotade eftersom jag kom på en idé till en fotoinlämningsuppgift. Sedan jag kom in har jag suttit med SM-bilder från Karlstad, uff! Det är väldigt roligt men det är så många bilder så hjärnan förvandlas ju tillslut till en stor degklump, haha! Nu är jag klar med bilderna på Laxbuggarna i alla fall och de är publicerade på Facebook. Några av bilderna kommer även upp här så håll utkik!

Nu ska jag strax börja fixa till några av de övriga dansbilderna från helgen. Jag har förhoppningsvis ett gäng häftiga på t.ex tiodansen. Innan jag börjar med det är det nog bäst att äta något .. Skippar nog min plan på att laga "riktig mat" och kör på nudlar .. Har man inte ätit sedan frukost så får man vara lat!

Bevis på att det inte är så himla lätt att fota en grupp dansare, haha .. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar