fredag 31 maj 2013

Vårtulpan

Hej på er!

Just nu sitter jag med min digital bildbehandlingskurs där olika så kallade Photoshop-recept gås igenom. Det talas även en del om trender. Mycket intressant!

Igår blev jag klar med den sista inlämningsuppgiften i kursen så nu är jag sjukt otålig på att lägga upp bilderna från uppgiften här! Tyvärr kommer jag inte göra det än eftersom jag först vill veta om jag blir godkänd på uppgiften och om bilderna är bra, haha .. Det kan ta upp till tre veckor för att få svar så jag får vänta lite (dessutom har jag inte lämnat in den än, haha .. ) Så länge bjuder jag på en bild jag tog när jag fotade till uppgiften. Den påminner dock inte alls om mitt tema för mina tre bilder till uppgiften men det passar in till årstiden i alla fall.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar