onsdag 5 juni 2013

Kursavslutning och maskrosfluff

Igår hade jag en liten kursavslutning för mig själv hemma. Avsnitten till kursen Digital bildbehandling hade tagit slut, buhu. Jag passade i alla fall på att ta en bild på mig tillsammans med mina lärare, haha, alltid något. Jag har dock inte lämnat in sista uppgiften än (fast den är klar, vågar inte bara) men blir jag godkänd på den så är kursen helt avslutad.

Bild från min instagram (mariagerdle)  

Just nu sitter jag och kollar igenom några bilder jag tog för någon dag sedan på lite maskros .. bollar? Jag vill väldigt gärna börja redigera nu men har bestämt mig för att jag ska ut och springa lite först, hurtigt! Ska försöka att tänka bort min jäkla träningsvärk från thaipasset i måndags bara .. 

Update: Så himla typiskt mig! Börjar springa innan jag fixat allt med musiken osv och springer alltså skitkonstigt när jag trixar med allt och då ska givetvis en granne vara ute och gå och se detta .. Inte nog med det utan när jag är precis jämte honom trampar jag fel på trottoarkanten och flyger iväg .. Stiligt! Börjar kännas lite nu efter .. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar