måndag 19 augusti 2013

Prinsens minne och varför ni blev lurade

Hej!

I veckan lade jag ut en bild från "ängfotograferingen" på Instagram och skrev att jag skulle lägga ut fler bilder under veckan. Förra veckan till och med tisdag skulle vara mina enda lediga dagar denna sommar så då tänkte jag redigerat massor av bilder. Någon dag efter jag lade upp bilden fick jag dock reda på att vår matterepetitionskurs inför den riktiga högskolematten var inställd. Det betyder alltså att jag blivit tvungen att räkna massa på egen hand på mina sista lediga dagar och där med inte hunnit med att fixa några bilder. Det jag ville komma fram till var alltså att jag inte lurade er som sett mitt Instagraminlägg medvetet, haha!

I lördags var jag fotograf på Prinsens minne (en löpartävling med fyra olika banor att välja mellan) vilket var roligt men fruktansvärt stressigt. Jag var på plats till ca kl 14 och sedan skulle jag hem och sålla, välja ut, redigera och förminska alla bilder till kl 17:20 för då skulle bilderna iväg till After run partyt och visas där. Av någon outgrundlig anledning gick det dessvärre inte att spela upp just mina bilder. Himla tråkigt med tanke på all stress .. Bilderna ska dock komma upp inom en snar framtid på prinsensminne.se så håll utkik där!

 Ett litet smakprov från tävlingen. Bilden är taget innan start för "Upploppet". 

Jag kommer nog lägga upp fler bilder här från i lördags även om de kommer upp på hemsidan för det är inte bara mina bilder som kommer ligga uppe på prinsens minnes hemsida.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar