fredag 20 september 2013

Stockholm del 1

Hej hopp! Det var inte igår precis .. Detta ska inte bli ännu ett klaginlägg men jag vill bara börja med att informera om varför jag nästan inte lägger upp något här. Anledningen heter Utvecklingsingenjörsprogrammet. Mycket plugg med andra ord! Idag har jag dock inga lektioner så jag tänkte titta in här snabbt och uppdatera er med lite (i och för sig gamla) bilder.  

I somras var jag i Stockholm över en helg med min familj. Det blev några väldigt mysiga dagar fyllt med shopping, fotografering, sitesing med vår privata guide (pappa, haha) och god mat. På vägen hem stannade vi vid en badstrand och njöt av det fina vädret. Här kommer några bilder från dag 1. Det blev bara porträtt, haha men jag gillar inte att fota byggnader så mycket .. I ett senare inlägg får ni kanske mer bevis på att vi faktiskt var i Stockholm, haha! 

 Bild: Anna 
Redigering av mig. 
 Bild: Anna 
Redigering av mig. 

 Min favoritbild från resan. Fin syster jag har <3 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar