torsdag 9 januari 2014

Övergångsställe

Någon mer än mig som känner sig så här när ni går över ett övergångsställe? Som en stor kändis typ, haha?


Absolut inte för att jag känner mig som den snyggaste i världen men eftersom alla bilar väntar på att man ska gå över och inte har så mycket annat att göra än att titta på en (alternativt försöka döda en med blicken så att det får köra någon jäka gång) så har man ju alla ögon inklusive ljuset från bilarna på sig .. Typ som en egen väldigt ofrivillig catwalk med paparazzis, haha .. 

Denna bild ritade jag i alla fall för några veckor sedan i Illustrator kombinerat med musen och min ritplatta. Jag har inte använt ritplattan så mycket innan för jag tyckte den var ganska knepig att använda men här fick jag lite koll på den och den var rätt användbar då man skulle rita vissa saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar