måndag 24 mars 2014

Världen från ett annat perspektiv

Hej hej och hallå! 
Eftermiddagen har jag spenderat med att göra det jag tycker så otroligt mycket om men aldrig får tid till. Vad kan det vara då? Att fota? Redigera bilder? - Rätt och rätt igen! Det jag tänkte på var dock att göra montage. Det senaste jag gjorde var för ett helt år sedan så jag tyckte det var dags nu när det är lite lugnare i skolan (extremt tillfälligt) och solen var generös nog att kika förbi och hälsa lite snabbt i farten på väg till något annat land. Jag tog lite olika bilder och ska kanske göra ett annat kollage som handlar lite om väder kan man säga men bilden nedan är den jag fixat hittills. 

Klicka på bilden för att göra den större. 

Kikar ni in imorgon igen så kommer ett litet inlägg om hur jag gjorde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar