onsdag 23 april 2014

Happy

Igår var en bra dag. Min nya lista på Spotify och det soliga vädret fick mig på så bra humör att jag bestämde mig för att ge mig ut på en fotorunda innan jag ens hunnit äta frukost. Jag hade hört att det skulle bli dåligt väder så det var lite bråttom tänkte jag. Paraplyet åkte för säkerhets skull ner i kameraväskan men blev endast en extra vikt för oj så härligt vädret var hela dagen! 

Jag fick en idé om att filma massa småklipp under hela rundan med min telefon och sedan klippa ihop den med en av låtarna som fick mig så glad och så blev det. Efter mycket klipp och klistra så blev filmen typ 40 s men jag ville kunna lägga ut den på Instagram och där får de max vara 14/15 s så jäääklar vad jag satt och klippte och valde ut, haha! 

Det blev otroligt dålig kvalité om man laddar upp från datorn och direkt hit tydligen men in och kolla facebook eller instagram -@mariagerdle,  istället annars. Länk till instagramklippet. 
video
Låt: Happy - Pharrell Williams. Låten är tydligen med i "Dumma mej 2", måste se den för jag älskade ettan, haha! 

Displayen på kameran och solen lurades så jag trodde inte det var så soligt. Jag borde flyttat mig mer till skuggan och tagit med fler ballonger (de går ju sönder hela tiden) så jag kunde fått någon ballongbild i bättre ljus. Så SKULLE det varit men vet ni vad? Jag var så otroligt glad och hade tid att göra det jag älskar så vad gör det!? Det fanns faktiskt många fina bilder ändå.  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar