söndag 27 april 2014

Strandfotografering

Igår var en helt underbar vårdag som lätt skulle kunna varit en varm sommardag. Jag hade turen att få vara på stranden och fota hela eftermiddagen. Jag hade i uppdrag att fota en liten tjej och hennes mamma. Eftersom tyvärr inte fint väder att sola i är lika med fint fotoväder så var det lite problematiskt med att få till ljuset i bilderna men vi ville gärna vara nere på stranden och jag fick helt enkelt göra mitt bästa. Jag tycker jag fick till en hel del fina bilder i alla fall!








Detta var en av få såpbubblebilder som blev trots att jag köpt med mig nästan en liter såpbubblor. Det var tydligen roligare att ta upp stenar från marken, haha! Mamma (min trogna assistent) och flickans mamma som var med hade i alla fall kul med såpbubbelblåsandet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar