fredag 6 juni 2014

SM i dans del 2

Då tycker jag att vi kör på med del 2 av dansbilderna med en gång. Här kommer massvis med bilder på duktiga Robin Jovliden och Sara Jonasson som äntligen tog sig upp på förstaplatsen i Rock Vuxen. Jag är SÅ himla glad att jag kunde vara med och se det! Ni som inte var på plats kan nog inte ens föreställa er vilken otrolig stämning det var när de körde. Jäklar vilket jubel och stående ovationer det var. Det var nästan så man fick gåshud (okej det fick jag nog).

Ibland tror jag att jag är mer nervös över dansarna. Jag hade typ taggat sedan förra SM för att få komma och fota igen så jag var livrädd att inte få några bra bilder. Jag satt typ och skakade när jag fotade, både för att jag så gärna ville att de skulle vinna och för att jag rädd att inte få några bra bilder. Lite skakande blev det nog för att jag höll andan under acrona med. Ett felsteg och Sara ligger som en pannkaka på golvet och medaljen tillhör något annat par. Det är ganska jobbigt att sitta still utan luft, haha, men jag skärpte till mig. Inga suddiga bilder här inte.

Bilderna är förresten fotade på bländare 2,8, ISO 1600 och slutare 1/500 sekund eftersom de rör sig så jäklarns snabbt (speciellt i acrona så klart).  

 
 Fotrundan 



 Acrorundan som inleddes med en förjäkla häftig dubbelvolt! 




När resultatet precis avslöjats. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar