söndag 6 juli 2014

Student 2014

Nu tyckte jag att det var hög tid att lägga upp bilder från min systers student. Det var ju trots allt nästan en månad sedan hon tog den så här kommer ett helt gäng bilder. Jag hade höga förväntningar på fotona jag skulle kunna ta den dagen men som alltid så blir det inte exakt som man tänkt sig. 

Det skulle vara perfekt väder hela dagen men det jag såg när jag tittade ut på morgonen var ingen vacker morgonsol utan en massa grått regn. Jag hade 15 minuter på mig att fota på morgonen och jag hade inte tid med en massa tråkigt väder. Som tur var dök det upp lite korta uppehåll under kvarten och då sprang vi ut i trädgården som galningar och speedposade och smattrade av bilder så några bra han det bli i alla fall!  

Utspringet hade jag också höga förväntningar på och jag hade fått reda på att klassen jag skulle fota skulle springa ut först så när första klassen slog upp dörrarna smattrade jag av bilder som aldrig förr. Det blev ganska bra bilder MEN .. Någon hade läst upp fel klass så det var en helt annan klass som sprang ut .. Precis efter den klassen var det dags för syster att springa men min trötta kamera hade tyvärr inte hunnit återhämta sig efter bildchocken. Tar man RAW-bilder så är det mycket att bearbeta så kameran ville inte trycka av vilket resulterade i en bild på väldigt långt håll på syster och en på hennes bakhuvud, haha! SÅ kan det gå men jag fick i alla fall andra fina bilder. 

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar