söndag 28 september 2014

Prinsens minne 2014

Nu tänkte jag att det var på tiden att visa er lite bilder jag tog på Prinsens minne (en löpartävling i Halmstad för alla åldrar) i augusti. Nu är det hela fjärde året i rad som jag fotar! Som vanlig så är det lite svårt för andra att se vilka bilder på hemsidan som just jag fotat eftersom även min pappa är fotograf. Det jag som vanligt kan säga är att mina bilder har lite högre mättnad och kontrast samt att jag fotat de flesta bilder på barnen och "stämningsbilder". Alla bilder från Prinsens minne 2014 hittar ni HÄR! Bilderna nedan är i alla fall ett urval av bilderna jag fotade.  













Alla barn är ju så söta att man smälter! Varje år på tävlingen springer jag runt som en galning och letar efter små goa, glada, och knasiga barn som älskar att springa eller bara heja på sina föräldrar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar