tisdag 30 december 2014

I en dimma av hårsvall och avatarer

Nemen, det var ett snabbt återseende! Jaa, nu har jag kommit in i lovet och äntligen kunnat få in lite kreativa tankar i huvudet igen! Igår smällde jag upp studiobelysningen i hallen och började fota hej vilt! Över 500 bilder blev det totalt (är man lika ofotogenisk som mig och dessutom ska ta bilderna själv krävs det verkligen, haha.. ). Bilderna tog jag i alla fall för att kunna ha något kul att leka med i Photoshop. Bilderna nedanför är de jag fixat hittills. (För er som undrar så är jag absolut inte naken, haha! )



Detta är min favorit. Den liknar någon form av avatar tycker jag av någon anledning. 

Bilderna är fotade på bländare 1.8, stämplarna har jag laddat ner från DENNA sida och bilderna jag lånat för att använda blandningslägen är följande: BILD 1, BILD 2A, BILD 2B, BILD 3,

1 kommentar:

  1. Ååh, jag gillade verkligen den nedersta bilden! :)

    SvaraRadera