måndag 29 juni 2015

En mulen sommardag utan regn

Hej på er!

Jag kan ju inte direkt påstå att det känns som sommaren har börjat än men en dag för någon vecka sedan var det i alla fall inte outhärdligt att ha shorts utomhus en liten stund så jag och min syster bestämde oss för att ha en liten fotografering.

Detta var åter igen en dag där vädret såg tråkigt ut men när ljuset var toppenbra att fota i. Det som är synd med väder som ser tråkigt ut är att man får så dålig inspiration. Från början skulle jag fota mig själv till någon typ av montage men jag tappade alla idéer eftersom vädret var så deprimerande. Det var i alla fall ett bra beslut att dra med min syster ut istället! Jag gillar verkligen hur bilderna blev.



















Modell: Anna Gerdle 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar