måndag 31 augusti 2015

På äventyr - del 1

Hallå på er! 

Nu, äntliiigen kan jag börja lägga upp lite bilder här igen! Jag har tagit en hel del bilder i sommar men eftersom typ alla varit på min pojkvän har jag inte kunnat lägga upp några bilder. Han har nämligen varit delaktig i nollningen och har därför gömt sig från rampljuset i sommar. Sjukt irriterande! Nu är det i alla fall fritt fram. 

Vi beslöt oss en dag för att fota något ihop. Vad gör man då för bild med en som älskar att leka i Photoshop och en som älskar att spexa (och för tillfället råkar ha värdens längsta skägg)? Jo, man leker så klart minipirater på en barkbåt! 

Jag har hittills gjort två piratbilder så nästa dyker upp här om en stund. . 


Redigeringen fick bli en lite "drömmande" så det blir lite sagoeffekt på det hela. Jag tycker den påminner om något ur Peter Pan.

Bilderna som jag avnänt förutom de foton jag tagit själv hittar ni här: bild 1, bild 2, bild 3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar