lördag 5 september 2015

När man känner sig så där lite extra gangster

Hallå! 

I torsdags hade varken jag eller Rasmus några lektioner så det blev en liten spontan cykeltur. Vi hamnade tillslut på ett ställe jag velat fota på såååå länge! Ett halvnedrivet gammalt tegelbruk där det nu är graffiti överallt. Det var en himla tur att jag i sista stund slängde med min kamera innan vi stack ut. Har jag ens pratat om mitt nya kameratillskott? Det är i alla fall en Sony DSC RX100 II som jag införskaffade i slutet av sommaren. Alla bilder nedan är tagna med den. Kan man ens tro att det är med en liten kompaktkamera? Den är sjukt bra och kan självklart fota i RAW! Jag har varit lite emot kompaktkameror tidigare men det är ju sjukt smidigt att ha med sig vilket resulterar i fler häftiga bilder. 
  










 Bilderna på mig är fotade av Rasmus men redigerade av mig ( så klart). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar