söndag 20 mars 2016

Miriam Bryant - Parken i Halmstad

Hej på er!

Min glesa uppdatering har kanske avslöjat hur mycket jag har att göra för tillfället. Det är ju faktiskt bara knappt 2,5 månader kvar tills jag förhoppningsvis tar min ingenjörsexamen. Jag håller tummarna för att exjobbet ska hinna bli klart i tid! Nog om det. I går var jag på en gryyyymmm konsert med Miriam Bryant och en grym artist kräver så klart grymma bilder så jag kände att det helt enkelt var min plikt att göra vad jag kunde med min lillkamera! Jag och min vän stod och väntade i två timmar framme vid scenen så vi stod längst fram och jäklar så mycket roligare det blir att stå så nära. Så, jag ska inte bli tjatig. Här kommer bilderna och så himla nöjd jag blev! Jag tycker det är så sjukt svårt att fota i konsertljus men det hjälpte ju en hel del att stå typ 20 cm ifrån, haha.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar