tisdag 30 augusti 2016

En förändring

Ni kanske märkte att min frisyr såg något annorlunda ut i föregående bild. Tro det eller ej men det är inte fixat i Photoshop! För några veckor sedan vågade jag äntligen ta steget. Jag har aldrig någonsin klippt av mitt hår mer än nödvändigt så det var ett otroligt nervigt beslut (min frisör hoppade chockat till när jag berättade det, haha!) . När jag bestämt mig för att donera håret till peruker för barn så kändes det lättare och det fanns ingen chans för mig att "mes-klippa" mig. 27 cm blev min lilla fläta men det klipptes så klart en del till efter. 

Jag känner mig lite lost i denna nya hårvärld men det ska nog gå bra det också. Hej då jäkligt långa Maria med jäkligt långt hår och hej Maria med lite kortare svall! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar